En presentation av mina superhjältar

Stallen runtom Jorvik erbjuder så otroligt många vackra hästar!

Jag tänkte att det kunde vara på sin plats att introducera er för de fyrafotade vänner jag upplever mina äventyr på Jorvik tillsammans med. Jag har inte så många hästar eftersom jag dels köper hästar efter vad jag själv skulle ha IRL, det vill säga att jag exempelvis inte (i dagsläget) äger några ponnyer för jag skulle inte köpa någon i verkligheten heller. Generellt gillar jag stora hästar och jag är svag för klassiska sorter som svenska halvblod, hannoveranare eller holsteiner. Då kanske ni kan gissa att min favoritras i spelet just nu är... hannoveranaren? I dagsläget äger jag två hannoveranare, fyra engelska fullblod, en andalusier och så mitt jorvikiska halvblod som varit med mig sedan starten. 
Allihopa förtjänar sina egna presentationer så jag delar upp det i olika inlägg.

 
Mina hästar | |
Upp