Nattliga, uttröttande bestyr...

Jag fortsatte spana i butiker under kvällen och for till New Hillcrest, där jag även passade på att göra uppdrag med Jamie Olivetree och därmed rida ut med mjölkkannor till befolkningen. När det var klart uppenbarade sig plötsligt ett gult utropstecken över Jamie, jisses vad länge jag hållt på med detta haha, för det är ju så urbota trist... Jag sitter bara och klickar vidare det karaktären säger, bara för att bli av med det. Jag fick i alla fall en söt t-shirt som belöning, får se om jag orkar fortsätta med uppdragen. 
 Jag och Biggie harvade runt lite i den ostädade paddocken i stallet i Hillcrest och avslutade med att sträcka på benen ute på Sydhoven. 

 
Allmänt | |
#1 - - Delfina:

Är så förvirrad angående uppdragen med Jamie xD Hoppas vi får veta mer om henne snart!

Upp