Hello Starfam!

Nu var det länge sedan jag var inne och krafsade på denna blogg. Kanske för att det i ärlighetens namn stått lite stilla på Jorvik - små uppdateringar som låtit underhålla oss soulriders under en dag eller två. Uppdraget med Justin var utan tvekan det bästa som hänt på länge, det klådde till och med öppnandet av Mistfall i mitt tycke. Jag älskar att få känna mig samhörig med Lisa, Alex, Linda och Anne och få vara en del av magin som existerar på ön. 
 
Denna veckas uppdatering var också något i hästväg (höhö) då tre underbara varelser äntrade vårt spel. Dessa lusitanos är något av de vackraste jag skådat, så otroligt välgjorda och speciella med sina extra animationer i form av piaff och ett aningen tveksamt hopp från kort galopp. Jag älskar den! Jag visste sedan jag såg teasern att jag skulle ha den sandfärgade, och så blev det. Lionking är senaste nyskottet i min flock och jag är så nöjd över mitt köp att jag bara rider runt och tittar på min vackra häst ifrån alla håll och vinklar. Jag tog även en sväng till gallerian för att uppdatera garderoben lite, främst tack vare att jag var en av de tio vinnarna i Esmeralda Silverforces tävling på hennes engelska kanal! Jag blev otroligt rörd ska jag erkänna, så vinstpengarna spenderades på min nya pålle. Än en gång, tack Esme!

De nya kläderna som finns att köpa i gallerian föll mig också i smaken, likt resten av alla ryttare! Var man än skådar ser man någon rida runt i den nyinköpta outfiten ;) Jag hoppas på att se mer utrustning i den stilen, framför allt schabraket och benlindorna! Mer matchande set tack!
Slutligen vill jag bara ge tummen upp till teamet som gett oss en så otroligt välskapt häst. Tack snälla!

Jag och Lionking red runt Silverglade och testade att piaffa! 
 
Tankar och idéer | |
Upp