Tisdag

Måndagar och tisdagar tycker jag alltid är segast. Har man ingen häst att levla så står hela communityt still. Imorgon är det onsdag och jag kan såklart inte låta bli att hoppas på lite nya uppdrag! Vi vet ju sedan innan att sommaren brukar bjuda på storspäckade äventyr, men det är trots allt bara maj månad ännu och jag är övertygad om att teamet jobbar på som bara tusan för att ge oss den bästa spelupplevelsen.
 Med det sagt har jag inga som helst förväntningar inför imorgon. Jag är för övrigt sugen på den svarta lusitanon, så fort jag ser någon rida runt på den så slår det mig hur snygg den skulle vara i viss utrustning osv. Vi får väl se! Jag har mycket att stå i ute i verkliga livet så spelet kommer lite i andra hand just nu, så en kul uppdatering imorgon vore på sin plats! :) 

 
Skrutten gör sig fin på bild i Gyllenbladsskogen gyllene ljus.
 
Allmänt | |
#1 - - Delfina:

Varje gång jag ser bilder på borken blir jag helt kär i den, åhh. Han gör så jättefin i Gyllenåsarnas haha. Den svarta också, såååå fiiiin.
Jag är väldigt nyfiken på vad onsdagsuppdateringen bjuder på, de har ju sagt tidigare att de arbetar på något...

Upp