Lagom nöjd

Jag och Tiger tog en morgonritt i Silverglade. Som nämnt tidigare är jag inte överdrivet förtjust i det nya utseendet. Det är fräscht, som varje ny uppdatering är, och det är rätt i tiden. Det passar våra hästar och karaktärer bättre. Men jag gillar ändå inte riktigt looken. Det är helt enkelt inte mina färger, mina texturer osv!
Men det betyder ju inte att man slutar spela för det :) Vissa saker föredrar man bättre helt enkelt! Tycker det är väldigt synd att det har blivit så kalt på vissa ställen. Som här nedan exempelvis, utanför Steves Gård. Här var det grönt med massor av buskar. Nu är det jord och stubbar. 
Marleys paddock har blivit lummigare. Jag gillar träden, det ser väldigt inbjudande ut! Staketet är snyggare. Men jag förstår inte varför det är hål på flertalet ställen i staketet.
 
Den här lilla delen i Fort Pinta är finare. Innan var det mest blommor, men träden gör att det ser prydligare ut!
 
Har alltid tyckt att trädet mitt i Firgrove är vackert, och nu är det ännu vackrare. Det påminner mig om trädet som Mumin och Snorfröken sover i, när Teatern fastnar i det. 
Onsdagsuppdateringar | |
Upp