Lite nytt sådär

Det är den 18 december och jag är redan trött på julen så därmed fick även bloggen sig en uppdatering - bort med det gamla mörka och in med det nya ljusa (inte alls påverkad av Mistfalls öppnande, nej nej...). Ninja, skimmel som hon är, passar ändå in i alla typer av landskap med vilken färg som helst på utrustningen så hon är lätt att fånga på bild! Jag har ridit runt på henne senaste tiden så därför får hon pryda designen just nu helt enkelt.

Här är lite mer bilder från när vi red runt i Nationalparken:


Den murriga ingången till parken tycker jag är mysig och jag blev glatt överraskad över de vackra fjärilarna som flyger omkring! Och ljuset som släpptes genom "taket" faller så vackert över ekipagen.


Jag undrar vad de här bräderna är till för? En tanke jag hade är att området ska vara "träskliknande" och att bräderna helt enkelt hjälper en genom det våta väglaget, eller något i den stilen. Men jag vet inte!


Hinderparken är väl himla mysig! Jag hoppas denna kan få en central roll, som en hoppbana man kan köra varje dag. Med lite publik och flaggor på plats hade det känts som en riktig arena! 

Och alla toppar och berg som vi kan bemästra ger otroliga utsikter. Alltså wow...
 
Allmänt | |
Upp