Nytt ryktesbyggande

Jag har kanske inte varit världens största fan av att bygga rykten. Men jag ser verkligen fram emot att bli bättre vän med Jorvik Rangers! Det var supermysigt att följa Alonso längs stigen till deras högkvarter. Och orienteringen är ju också rätt kul, det ger en chans att utforska skogen ännu mer. Även dagens ritt blev på Ninja.


Stötte på ännu en NPS ute i skogen. En sak jag förvånas över är att de inte har tyglar på sina träns...?
För övrigt jättefina mustanger de rider runt på! Och jag fick en fin tröja av Alonso.

Och i andra änden av Mistfall, intill hinderparken, stötte jag på ytterligare en NPC som red runt på en connemara. Den är riktigt fin tycker jag! Riktigt verklighetstrogen.
Allmänt | |
#1 - - Delfina:

Jag har inte orkat bygga rykte än, men borde nog göra det faktiskt xD
Älskar att alla npc:s rider runt på hästar från spelet, det ger en lite personligare känsla.

Upp