En början på något nytt!

Hej hörni! Vilka ni nu är. Jag har länge tänkt att starta en blogg om mitt spelande i Star Stable eftersom jag påminner mig själv hela tiden om att jag har åsikter och tankar jag skulle vilja dela med mig och framför allt bolla med andra spelare. Jag läser flertalet andra bloggar men det finns tyvärr inte så många som uppdaterar aktivt och håller en någorlunda standard. Jag hoppas kunna fylla den kvoten! 
Med risk för bloggtorka när även spelet står still - visst har vi väl alla någon gång känt oss oinspirerade att spela när det inte händer så mycket i spelet? - hoppas jag ändå kunna bidra med relevanta inlägg om vårt favoritonlinespel!
Några förtydligande bara innan jag sätter igång fullt ut:

1. Jag är Lifetime-Star rider och befinner mig på servern Fluffy Unicorn
2. Jag började spela hösten 2011 och min starthäst heter Autumndancer
3. Jag är ingen superspelare, det vill säga jag vinner aldrig lopp och har heller inga ambitioner att göra det
4. Jag är heller inget redigeringsproffs eller fotograf
5. Jag är 22 år gammal och spelar enbart på min fritid eftersom jag annars pluggar och jobbar

Jag har tidigare bloggat aktivt med minst två inlägg om dagen då jag bloggade om min häst med allt som hör därtill. När jag sålde min häst och flyttade in till stan bloggade jag lite grann om mitt liv - men uppdaterade då kanske bara en gång var tredje dag. Låt oss säga att jag börjar lite på prov - så ser vi vart jag hamnar helt enkelt!

Hoppas det går vägen och att Ni vill följa med mig :)

/ Isabelle
 
 
Allmänt | |
#1 - - Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

Upp