Välkommen till Mistfall!

Jaa hörni, en vecka har gått sedan vi tilläts äntra det nya området och det är kanske det som förklarar frånvaron på bloggen en aning - det har helt enkelt varit en hel del att ta in haha och man vill ju kunna utforska det i lugn och ro utan att analysera det för mycket!

 
Efter den första transportsträckan man nås av vid början av Mistfall så var den här hagen bland det första jag såg i byn Dundull. SÅ HIMLA GULLIG! Jag blev med en gång sugen på att köpa en connemara bara för att låta den stå här och chilla med sina kompisar. De nya hästarna som går att köpa tycker jag är otroligt fina, den nya mustangen har exakt den färgen jag önskar mig på stora hästar och jag tänkte att jag kanske skulle ha köpt den, men de där konstiga ränderna avskräckte mig. Har ingen megakoll på raser och tillåtna färger men tyckte det såg lite ologiskt ut haha. 
Butikerna bjuder på nya, fina kläder som passar området. Ingenting som var så pass tilltalande att jag ville köpa med detsamma, men den bruna kavajen var otroligt snygg! 

Överlag tycker jag att området är riktigt vackert, som andra bloggare skrivit så har området en sådan kvalitet som gör att övriga Jorvik verkar riktigt dassigt haha, men man vänjer sig nog! Jag tycker verkligen om musikspåren som tillhör Mistfall, den har verkligen toner som passar in i de murriga skogarna och spegelblanka sjöarna. Jag spelar inte varje dag och sover heller inte över så jag ligger nog någon dag efter majoriteten och upptäcker området i egen takt helt enkelt. Redan nu längtar jag efter att se hur övriga Mistfall ser ut, om jag uppfattat det rätt så kommer det öppnas i två omgångar till?  Då hoppas jag på ännu tätare skogar där man nästan rider vilse hihi. 
 


Onsdagsuppdateringar | |
Upp