Framtidstankar

 
Hej hopp hörni! Jag liksom många andra tycker nog det är tråkigt att vi inte får ta del av ett nytt område i år. Nu har vi väl vant oss vid den "besvikelsen" och i stället sett fram emot de uppdateringar som varit - och som komma skall! Ett nytt, uppfräschat Sydhoven som känns mer aktuellt än någonsin, ett utökat Molnrike som bjuder på lite mer att göra och en kommande hästras som jag tror många, inklusive jag, ser fram emot! Jag gillar vanliga hästar och gärna av sportigare modell, sådana hästar vi ser på tävlingbanorna likväl som ute och strutta i hagen. Trakehnern ser ut som en utvecklad modell av hannoveranaren med ett betydligt mer feminint uttryck, glada ögon och små öron samt en gungande galopp. Jag är inte överdrivet förtjust i färgerna, den bruna hade varit perfekt utan det vita benet i mitt tycke, och skäcken är fin även om jag inte älskar färgen. Därför är jag spänd på onsdag för att se vilken den tredje färgen blir - för visst brukar det alltid vara en tredje färg?! 
Anyway, förhoppningarna är höga och jag ser fram emot en spännande och innehållsrik höst på Jorvik. <3
 
P.S. Även  om jag själv bloggar dåligt så är jag en flitig läsare av andra SSO-bloggar. Tipsa gärna om bra bloggar så följer jag gärna! 
 
Allmänt | |
Upp