Ett tag sedan sist

Hej på er! Uppdateringen här har ju uteblivit något, främst på grund av att skolan tagit så enormt mycket tid. Att det dessutom står lite still i SSO-communityt gör ju inte saken bättre, även om vi fått några miniuppdrag att utföra i Mistfall bland annat. 
 Jag läste lite SSO-bloggar och såg en person som ridit runt i Dews gamla paddock. Jag kände inte igen namnet utan var tvungen att wiki-söka, och blev helt paff som aldrig någonsin upptäckt den där paddocken uppe i bergen. Haha! Så jag var tvungen att logga in och sadlade Copper för en ritt mot Epona. Och där och då när jag red runt på den övergivna gården så insåg jag hur jäkla snygg den här platsen är och ÅH vad jag vill ha uppdrag här! Att vi typ skulle få rensa upp, laga sprickor, ta bort ogräs, plantera om blommor, installera belysning, bygga boxar - you name it! Den har sån potential, och den ligger så vackert belägen, lilla gården. Gah!

 
Tankar och idéer | |
#1 - - Delfina:

Håller med, det är så sjukt vackert där! Hoppas vi får uppdrag med familjen Dew snart :)

Upp