Ett förutspående

Vad lustigt att jag skrev om en uppdaterad jorvikisk ponny precis innan SSO publicerade nyheten att den faktiskt SKA uppdateras! Jag tycker det är helt rätt i tiden (det är jag nog inte ensam om) och utifrån tjuvkiken på ponnyn så tycker jag att den ser fantastiskt fin ut. Kul! Jag har inga ponnyer och är inte intresserad av att köpa någon heller, men det är ändå trevligt att ha välgjorda hästar i spelet. :) Hoppas de kommer till spelet redan på onsdag!

Vad gäller Livestreamen på youtube så kollade jag så gott jag kunde, fast på jobbet som jag var. Jag hann se nya bilder på Anne och Lisa, men inte mer än så tyvärr :( Jag ska försöka se ikapp hela kalaset i efterhand, hoppas det är tillgängligt på youtube bara... Men det verkar ha varit ett häftigt event att delta i!
 
Allmänt | |
Upp