Favoritoutfits

Jag tycker det är superkul att matcha nya outfits. Dessvärre är det liiite snålt med utrustning som matchar varandra, men man får vara kreativ och använda sig av lite "naturliga" färger så att även om en tröja inte har samma ton som schabraket, så går det bra ihop ändå!

Nedan outfit tycker jag är lite så, tröjan har egentligen bara en grön krage som matchar schabraket, och det isblå kantbandet fungerar okej med de grå ridbyxorna. Jag fullkomligt älskar schabraket trots att det är av den gamla modellen, färgen är sååå fin och passar verkligen på alla hästfärger! Men bäst gör det sig nog på min Tinkie, åh vad jag är förtjust i denna hästen <3 
 Liten fail på just denna outfit är sadeln med sina silvriga stigbyglar, och tränset med guldspännen... ;) 
 
 
Utrustning och prylar | |
#1 - - Elise:

Jättefint <3

Upp