Varför inte tömkörning?

Det har buggat väldigt mycket vad gäller ryttare+häst under de senaste veckorna. Med lite kreativitet kan det se ut som att hästen tömkörs! 
 
 
En vanlig syn för de flesta, om jag får spekulera fritt. 
Hur som helst ska det bli kul att se nya Silverglade på onsdag. Jag gillar verkligen den gamla looken så jag är lite tvetydig. Jag säger inte mer än så, förhoppningsvis blir jag glatt överraskad när det väl inte finns någon återvändå ;) Tur i alla fall att Epona bibehåller sin out school look! Det är typ ändå där jag hänger mest eftersom det inte finns några uppdrag att utföra (Jooo jag har massa fiske att göra om jag vill men det är dötråkigt...) 
Jag hoppas på stora grejer snart! Börjar bli trist att spela, det kanske märks eftersom det bloggas mindre och mindre från min sida. Jag vill hemskt gärna tro att vi får veta mer om Kallterna innan årets slut. 
 
Ha en fin dag hörni! <3 
 
Allmänt | |
Upp