Trögstartat 2018

Bild från Star Stables hemsida
 
Förra veckans uppdatering var en stor besvikelse. På riktigt! Vad är det för vits att promenera in och ut ur Pandoria när man känner för det? Vi har ju kämpat för att komma dit och därmed har mystiken bevarats, och vi har längtat till den dagen vi får rädda Anne. Men nu? Pandoria känns supertråkigt! Jag undrar verkligen hur tankegångarna gick bland SSO-teamet när de beslutade att förra veckans uppdatering skulle ge oss inträde till den rosa världen. Vad är det för vits? Vad är meningen? Vi kan ju inte på något sätt bygga rykte? Själv har jag besökt Pandoria en gång, inte mer.

Jag hoppas på bättre uppdatering idag! :) 


Onsdagsuppdateringar | |
#1 - - Delfina:

Jag känner precis som du. Själv har jag också varit där en gång för att kolla läget, annars har jag ignorerat de där portalerna helt och hållet.

Upp