I brist på annat

Jag loggar in på SSO för att träna mina hästar. Eftersom jag inte är medlem i någon klubb eller har några kompisar i spelet (jag känner ingen IRL som spelar) så blir det lätt långtråkigt när det inte finns uppdrag att göra. Då brukar jag kolla på youtubeklipp i stället. 
 
Jag har exempelvis kollat igenom Monokerus alla olika serier (just nu går jag igenom Vinterryttaren för en andra gång) och så kollar jag på random spelares olika tips och trix, idéer på ett utvecklat community, "levlingsrundor" och ja, även de som delar med sig av läckta filer eller vad man nu ska kalla det. I förra veckan kom jag över följande video:

 
Jättefina hästar! De ser helt naturliga ut och jag skulle gärna se Hannoveranaren trava in i spelet. Connemaran var också riktigt söt! Jag tror det var samma konto som släppte videon om de osläppta lusitanohästarna. Vet inte vad jag tycker om att spoila på det här sättet, men kul ändå att få se lite nya hästar såhär när comunityt står stiiiiiiill! Vad tycker ni?
 
Allmänt | |
#1 - - Delfina:

Connemaran var jättesöt <3 Trevligt att se att den inte är lika blå i tonen som den andra bruna connemaran som finns i spelet.
Jag hoppas att de släpper fler nordsvenskar i brunt som inte är lilablå också, men vi får väl se, antar jag.

Upp