Gult är inte fult

Hej på er! Idag är det måndag och jag har en väldigt tuff start på denna vecka. Det slutade med att jag tog en varm dusch, stekte toast och la mig i sängen det första jag gjorde när jag kom hem från jobbet. Efter att ha tittat lite på youtube så förflyttade jag till Jorvik och köpte en ny häst. Jag har länge velat ha den gula lusitanon, tanken var väl först att byta ut min Frisiska sporthäst, men hon står ute i hagen just nu så hon snor ändå ingen plats i stallet. 
 Det här blev en helt ny individ - Olle! Olle är en genomsnäll hingst som galopperat rakt in i hjärtat, med en som är ständigt len och luktar nytvättad häst, skimrande svans och blank päls. Som vågar ta för sig samtidigt som han lydigt lyssnar till sin ryttare. Det ska bli mig ett sant nöje att fortsätta min resa på hans rygg.

Olle heter Oldboy i stamtavlan, men Olle funkar bäst till vardags <3
Mina hästar | |
Upp