Suktar nya hästar!

Åååh vad svårt det är när man uppskattar att någon bryter SSO:s riktlinjer vad gäller det här med att leta i datorfilerna och spoila nya hästar... Älskade sneak peeken av lusitanon och blev helt kär i de kommande färgerna vilket gav mig en boozt, ett sug efter att spela Star stable hela tiden för att liksom "förbereda" för lusitanons ankomst.
Nu känner jag likadant för Trakehnern. Jag är helt galen i den bruna hästen, den är helt perfekt. Alltså det blir verkligen inte bättre! Jag älskar även fuxen, inte om den har mörka täckhår, men om den får en rödbrun mankam och svans så är den näst intill en kopia av den häst som betydde mest för mig under min uppväxt. En sån där speciell häst som man aldrig kommer träffa igen...
 
Hur som helst - HYPE! Hur känner ni?!

Onsdagsuppdateringar | |
#1 - - Delfina:

Åh herregud så fina!
Jag skulle allmänt tycka att det vore kul om Star Stable gav oss fler sneak peeks och behind the scenes, så har man något att länga till hela tiden. Minns att jag blev galet sugen på att spela när folk hade brytit sig in i Mistfall förra året, och det jag tyckt om så mycket med nya områden till spelet är just det där med att analysera och hitta ledtrådar till vad som kommer hända i framtiden.

Svar: Skönt att få medhåll! Mer tjuvkikning åt folket!
rainfields.blogg.se

Upp